ליצמן: אנחנו בקשר עם כל ראשי המפלגות, לא נשב עם לפיד

    ארי וידר No Comments on ליצמן: אנחנו בקשר עם כל ראשי המפלגות, לא נשב עם לפיד
    8:45
    03.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בבארי מודיעים: החטוף דרור אור נרצח בבוקר שמחת תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסקרים שפורסמו בסוף השבוע האחרון וניבאו כ-20 מנדטים למפלגה חרדית מאוחדת, מצליחים לעורר עניין רב בקרב המפלגות החרדיות, אולם שם מעריכים כי גם אם מדובר במשהו שנראה מבטיח, הוא קשה מאד ליישום.

    את ההצעה להקמת מפלגה חרדית גדולה העלו על שולחן כמה מגדולי הרבנים והאדמו"רים הן בש"ס והן ביהדות התורה. "הרעיון נראה מבטיח אבל כמעט בלתי ניתן ליישום" אומר על כך גורם ביהדות התורה.

    גם חבר הכנסת יעקב ליצמן, ששוהה בימים אלו בארה"ב, נדרש לסוגיה בדינר שקיים איחוד מוסדות גור אמש (מוצאי השבת) "אחדות הציבור החרדי הינו צו השעה. איחוד בין המפלגות נראה על פניו בשלב זה, מהלך מורכב מאוד" אמר ליצמן לנוכחים.

    ליצמן הוסיף ואמר: "אנו מקווים לחזרתו של הרב אריה דרעי להנהגת ש"ס, ופועלים בענין זה רבות, בניסיון למניעת פגיעה בנציגות החרדית חלילה. זהו ענין כלל חרדי ולא רק ענינה של תנועת ש"ס בלבד".

    גם בעניין הממשלה העתידית הרחיב ליצמן ואמר: "המפלגות החרדיות לא תשבנה עם לפיד בקואליציה עתידית, על אף ששינה את דעתו בעניין בשל מצוקתו הפוליטית".

    הוא הוסיף ואמר: "כל ראשי המפלגות השונות, למעט לפיד, בקשר שוטף עם נציגי יהדות התורה". האם ליצמן רומז לקשר הדוק עם בוז'י הרצוג? ימים יגידו.



    0 תגובות